Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 mai 2011

EU SUNT

              Iar tot ce este pe fata, se descopera prin lumina,
                Caci tot ceea ce este descoperit, lumina este.
                                                                              Efeseni 5:13,14

   ,, LUMINA,,este constienta. Constienta este una, manifestand in legiuni de forme sau niveluri ale constiintei. Nu e nimeni care sa nu fie tot ceea ce este, caci constienta, desi exprimata intr-o serie infinita de niveluri, nu este divizibila. Nu exista separare reala sau intrerupere in constiinta. EU SUNT nu poate fi divizat. Ma pot concepe a fi un om bogat, un cersetor sau un hot, dar centrul fiintei mele ramane acelasi, indiferent de conceptul pe care-l am despre mine. In centrul manifestarii exista numai un EU SUNT manifestand in legiuni de forme sau concepte de sine si ,,EU SUNT  cel ce/ceea ce EU SUNT,,.
    EU SUNT ESTE AUTO-DEFINITIA ABSOLUTULUI, TEMELIA PE CARE TOTUL SE SPRIJINA. EU SUNT este prima substanta cauzala. EU SUNT este auto-definitia lui Dumnezeu.
      ,,EU SUNT/Cel ce este m-a trimis la voi.(Iesirea/Exodul3:14)
          EU SUNT CEL CE SUNT.(Iesirea/Exodul 3:14)
    Stai neclintit si cunoaste ca EU SUNT Dumnezeu.(Psalmul 45:10),,
  
EU SUNT este o traire a constiintei permanente. Insusi centrul constiintei este trairea ca EU SUNT. As putea uita cine SUNT EU, ce SUNT EU, dar nu pot uita ca EU SUNT. Constiinta de a fi ramane, indiferent de masura in care am uitat cine, unde sau ce  SUNT.

  EU SUNT este ceea ce , prin nenumarate forme, e mereu acelasi. Aceasta mareata descoperire a cauzei reveleaza ca, buna sau rea, omul este de fapt arbitrul propriei sale sorti si ca propriul sau concept despre sine este cel care determina lumea in care traieste (si conceptul sau despre sine reprezinta reactiile lui la provocarile vietii). Cu alte cuvinte, daca experimentezi o proasta sanatate, cunoscand adevarul despre cauza acesteia,  nu poti atribui boala altor motive in afara aranjamentului specific de substante-cauza de baza, un aranjament care (a fost produs de reactiile tale in fata vietii) si este definit de conceptul ,,EU SUNT nesanatos,, al tau. Iata de ce ti se spune ,, Cel slab sa zica: EU SUNT tare!, fiindca, prin aceasta asumptie, substanta - cauza -EU SUNT-este rearanjata si trebuie, astfel, sa manifeste ceea ce rearanjarea ei afirma. Acest principiu guverneaza fiecare aspect al vietii tale, fie el social, financiar, intelectual sau spiritual.

   EU SUNT este acea realitate catre care, indiferent ce se intampla, trebuie sa ne intoarcem pentru a gasi o explicatie a fenomenelor vietii. Este conceptul despre sine al lui EU SUNT cel care determina forma si scenariul existentei sale.
   Totul depinde de atitudinea sa in ceea ce-l priveste; ceea ce nu va afirma ca fiind adevarat despre sine nu se poate manifesta in lumea lui. Anume, conceptul tau despre tine,cum ar fi ,,EU SUNT puternic,, EU SUNT asigurat,, EU SUNT iubit,, , determina lumea in care traiesti. Cu alte cuvinte cand spui EU SUNT un barbat, EU SUNT un tata ,EU SUNT un american, nu definesti EU SUNT-uri diferite; definesti concepte sau aranjamente diferite ale unicei substante-cauza- unicul EU SUNT. Chiar si in fenomenele naturii, daca pomul ar fi articulat, ar spune, ,,EU SUNT un pom, un mar, un pom fructifer,,.

     Cand stii ca singura, unica realitate este constiinta-concepandu-se pe sine ar fi ceva bun, rau sau indiferent si devenind ceea ce s-a conceput pe sine a fi- te eliberezi de tirania altor cauze, de credinta ca sunt cauze externe propriei tale minti care iti pot afecta viata.

    In stare de constienta a individului se gaseste explicatia fenomenelor vietii. Daca altul ar fi conceptul omului despre sine, totul in lumea lui ar fi diferit. Conceptul lui despre sine fiind ceea ce este, totul in lumea sa trebuie sa fie asa cum este.

    Astfel, e limpede din plin ca este doar un EU SUNT si tu esti acel EU SUNT. Si in timp ce EU SUNT e infinit , tu, prin conceptul despre tine, afisezi numai un aspect limitat al infinitului EU SUNT.
   ,, Neville Goddard - Puterea constiintei,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu