Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 martie 2011

CITATE

         Din cand in cand, este distractiv sa inchizi ochii
 si in intunericul care se lasa sa-ti spui,
      ,, Eu sunt vrajitorul, cand voi deschide ochii,
voi vedea o lume pe care
                         eu insumi am creat-o,
si pentru care singur, eu si doar eu
                         sunt complet raspunzator.,,

         Incet- incet, pleoapele se ridica
asemenea cortinei deasupra scenei.
                       Si iata,
          este intr-adevar lumea ta,
          intocmai precum ai zidit-o.



          ,,Aveti libertatea de a fi voi insiva,
                  chiar aici,chiar acum,
         si nimeni nu va poate sta in cale.,,

                                     RICHARD BACH

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu