Mesajul lunii iulie 2011
Intrebare: Inca de cand eram mica, am crescut in religia catolica. Am fost convinsa sa il neg pe Dumnezeu, nu sa cred in el. Si acum, datorita modului in care tu predai si impartasesti, stiu ca conectivitatea este acolo, constiinta, linistea este acolo.
Dar ma gandesc, de ce ma rog? pentru ca Dumnezeu este atot-
cunoscator, omnipotent, atot-iubitor etc., nu cred ca el/ea are nevoie ca eu sa spun: ,, Psst, prietenul meu moare de cancer, il poti ajuta?,, Nu cred ca este necesar, dar imi place sa ma rog.
Ador sa aud gandurile tale; cum ar fi mai potrivit sa ma rog? Tu crezi in rugaciune?
E.T: Poate ca tu iti inalti rugaciunile de la cereri petitionare( te rog, fa ca acest lucru sa se intample), pana la mici indicatori mentali, cum ar fi pacea de exemplu. Micii indicatori mentali inca folosesc concepte, pentru a puncta, pentru a va ajuta sa mergeti dincolo de concepte.
Ati putea spune, de exemplu, o afirmatie- asa cum a spus Isus:,, Eu sunt lumina lumii,,. Aceasta este o afirmatie- este un concept, el indica o realitate mult mai indepartata decat cuvintele. Voi puteti spune, daca inca mai doriti o anume petitie:,, te rog, lasa-ma sa cunosc ca eu sunt lumina lumii,,.
Dualitatea este implicata, de obicei, in rugaciunile obisnuite. Aceasta implica faptul ca exista Dumnezeu si aici sunt eu, rugandu-ma lui Dumnezeu. Aceasta dualitate este in final , o iluzie, deoarece voi sunteti o expresie a lui Dumnezeu.
Voi si Dumnezeu va contopiti.
Si atunci, cele mai profunde rugaciuni, nu mai sunt rugaciuni. Acestea sunt, atunci cand adoptati o atitudine a ascultarii, decat a rosti cuvinte. Atata timp cat va bucurati de aceasta este bine. Dar, gradual, renuntati la a mai cere cuiva sa faca ceva pentru voi, pentru ca acest lucru va mentine in dualitate.
Afirmatiile, daca sunt facute corect, pot fi subtitute minunate pentru rugaciuni:,, Eu sunt vindecat si intreg si in pace.,, Si dupa asta, lasati sa fie un spatiu. Si intr-adevar, puterea este in acel spatiu. In acel spatiu, voi experimentati ca sunteti deja un intreg. Forma exterioara v-ar putea spune ceva diferit - ,,Eu sunt sacru,, , spune ,, Un Curs in Miracole,,.
Voi sunteti si deci, aceasta este o simpla afirmatie, asa cum este.
Vindecarea, pentru altcineva - voi sunteti fie cu acea persoana sau alta persoana va apare in minte ca fiind bolnava. Cea mai puternica vindecare este sa mentineti o imagine a acelei persoane si apoi sa mergeti profund in voi insiva, unde este totalitatea vietii.
Cand nimic nu este necesar, nimic nu trebuie adaugat. Acolo gasiti si totalitatea acelei persoane, deasemenea - ea este deja vindecata la cel mai profund nivel, dincolo de forma.
Deci, mergeti din forma, in forma.
Aceasta este vindecarea care a fost practicata de catre Joel Goldsmith; el are o carte minunata, numita: ,,Arta Vindecarii Spirituale.,, Aceasta nu consta in conditiile necesare vindecarii, ci in concentrarea pe realitatea esentiala a acelei fiinte umane care este una cu realitatea voastra esentiala si mergeti adanc in tacere profunda, unde nimic nu este necesar.
El primea adesea telefoane, cateodata in mijlocul noptii. Cineva avea nevoie disperata de vindecare si spunea numele persoanei la telefon si motivul suferintei.
Ce facea el atunci era sa aseze receptorul jos si sa mearga in stare de non-gand, imediat. Pentru moment el auzea numele persoanei, ce era in neregula cu aceasta si imediat elibera acest lucru, apoi, pentru 2-3 min. intra in non-gand - doar absoluta prezenta.
Aceasta este perfectiunea absoluta in taramul fara forma. Si aceasta este esenta persoanei care avea nevoie de vindecare.
Deci, duceti forma in non-forma, acolo unde forma nu mai exista. Nu este necesara nici o conditie pentru a fi tratat, nimic nu este necesar, doar mergeti in acel loc.
Aceasta este calea lui de a vindeca. El este chiar un vindecator puternic. Aceasta este ultima forma a vindecarii si aceasta este modul non-dual al rugaciunii. Aceasta merge dincolo de rugaciunea care spune: ,, Te rog Doamne, vindeca,,- voi mergeti la Sursa insasi, care este inseparabila fata de cine sunteti voi si este inseparabila fata de cine este persoana.
Rugaciunea poete deveni gradual ascultarea lui Dumnezeu, decat a vorbi cu Dumnezeu.
Ce inseamna ascultarea?
Ascultarea inseamna ca exista un camp gol, atentie pura. Ascultarea nu inseamna ca astepti un anume raspuns, deoarece atunci nu asculti cu adevarat.
In ascultare nu astepti nimic- acolo este doar un camp al atentiei pure. Aceasta este o rugaciune mult mai profunda decat cuvintele.
Adevarata rugaciune este acolo unde rugaciunea devine meditatie. Nici macar nu doriti un raspuns -este suficient sa fiti in tacere. Cateodata un raspuns soseste sau problema se rezolva, dintr-o data. Ascultati. Orice problema in aceasta lume, orice tulburare si acestea se intampla tot timpul, oamenii din jurul vostru sau o distragere a mintii, merg in constiinta pura, in prezenta care asculta.
Ascultarea este un mod de a vorbi despre prezenta. Cand sunteti prezenti este ca si cum sunteti intr-o stare de ascultare. Acum, ascultarea este de obicei asociata cu perceptia senzatiei auditive. Dar aceasta ascultare merge dincolo de perceptia senzatiei auditive; aceasta reprezinta starea de constiinta care sta la baza perceptiei senzatiei auditive. Oricine cunoaste ce inseamna acest lucru - deaoarece, atunci cand asculti cu adevarat un sunet slab, care este starea de constiinta care sta la baza acestei ascultari a sunetului slab? Este o stare de absolut, relaxata, alerta. Deci, cand noi spunem ascultare, acesta este un lucru care ajuta, pentru ca toti stim ce inseamna ascultarea. Eu doar subliniez ca aceasta nu este perceptia senzitiva externa care este esenta in ascultare; esenta in ascultare este fundamentul starii de constiinta, a absolutei receptivitati si a prezentei alerte. De aceea eu cred ca Isus a spus parabola despre servitor si a fi treaz, pentru ca el nu stia cand maestrul vine acasa.
Multe lucruri sosesc intr-un mod distorsionat, deoarece au fost transmise verbal si apoi scrise si in acest proces, cateva lucruri au fost denaturate sau au lipsit. Eu cred ca El vorbea despre atitudinea acestuia - o stare de constiinta- servitorul asteptand doar sa auda maestrul venind acasa. Acesta astepta intr-un fel diferit de ,,asteptare,, insemnand ca mintea: ,, Ce se va intampla? De ce nu s-a intamplat inca?,,- el folosea asteptarea intr-un sens complet diferit.
De multe ori Isus a vorbit despre a sta treaz, ceea ce este o parte foarte importante a invataturilor sale - stai treaz, nu merge la culcare, stai prezent.
Orice cuvinte ati folosi in rugaciune, folositi-le ca indicatori inainte de aceasta.
Ati putea spune: ,,EU ASCULT,,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu